Feestje bouwen

HEB JE IETS TE VIEREN?

Je hebt iets te vieren en wil dat doen het jeugdhuis? Dat kan, maar houd rekening met een aantal zaken waarmee je akkoord moet zijn.

Wat kan je verwachten van de Muze?

• Je kan je gasten trakteren met losse bonnetjes. Deze kosten 1,20 euro per stuk. Verkochte bonnetjes worden niet terug genomen. Maar je kan deze ook na uw evenement gebruiken in het jeugdhuis. Zelf als er niets te doen is!
  • Je kan hapjes/ broodjes meebrengen voor je gasten. Het jeugdhuis beschikt over een oven, friteuses en kookvuur.
  • Indien gewenst kan je je gasten een eigen aperitief schenken (1 glas per persoon).
  • Je kan kosteloos gebruik maken van de infrastructuur van de Muze.
  • Indien je wil kan je één of meerdere DJ’s of bands aanstellen. Kosten daaraan verbonden, of voor het bijhuren van materiaal zijn voor de jarige.

Wat verwachten we van jou?

• Wij zijn een vereniging met een ontmoetingsruimte die steeds toegankelijk moet zijn voor haar leden. Openbare feestjes zijn mogelijk, privéfeestjes kunnen niet.
  • Indien je gebruik maakt van ons materiaal, zoals o.a. de keuken, vragen wij een waarborg van 75 euro. Indien er geen problemen zijn. wordt deze integraal teruggegeven.
  • Het gebruik van de Muze is gratis. Wij kunnen en mogen geen vaste kosten aanrekenen of een huurprijs vragen. Ter compensatie vergoeden we onze kosten met de omzet aan de bar, die volledig voor het jeugdhuis is. Eigen drank meebrengen kan niet (met uitzondering van het aperitief).
  • Kuis zoveel mogelijk zelf op, zodat onze vrijwillige barmensen ook een gezellige avond toegemoet kunnen gaan.
  • Het is aangeraden om uw feestje te leggen tijdens do openingsuren van het jeugdhuis. Andere data kunnen niet worden gegarandeerd.

Kan je je hierin vinden? Doe minstens 3 weken op voorhand je aanvraag hieronder en we contacteren je zo snel mogelijk.